Nos , mi is az a multikormány, 1 olyan
amiről vezérelheted a hangerőt,a számváltást stb...
Miért van rá szükség?
Igazából nincs, de sokkal komfotosabbá teszi az autót.
Mennyibe kerül?
Hát ez attól függ mennyire akarsz gyárit,és h
mennyiért jutsz hozzá a szükséges alkatrészekhez.
Attól függ mennyire gyári?
Igen mert vannak olyan infrás távíránytók amit
csak rácsiptetsz a kormányra
Félre ne értsetek ez is kitünöen müködik,de én
mégiscsak gyári szerettem volna.
Úgyhogy az is lett
Tehát ugye a legfontosabb a kormány,innentől
igazából csak 2 szál vezeték az egész
.
Most azt kell eldöntenünk,hogy akarjuk mikor
müködjön a kormány:
1. Akkor ha gyújtáson van az autó
2. Ha bevan kapcsolva a magnó
Nah akkor nézzük a bekötést elöszőr a magnón.
A gyújtásról müködtetésre később térünk vissza.
Nah elöszőr is a vezérlő szála ZÖLD mini iso
csatlakozóban a 11-es lábkiosztás. ez mondjuk
legyen 1 sárga vezeték(de amúgy amiet akarsz)
a kapcsoló áram pedi a Sárga mini iso csatlakozóban
a 6-os lábkiosztás.
Most pedig térjünk rá a kormányra
Azt hiszem ez 1 értelmű
Szóval ha ez megvan akkor összerakunk mindent és
készen is van.ám ha ibza gyári cd-d van azzal 2x kell
nyomni a gombokat h müködjön,megoldás: vagy 1
gyári navi,vagy 1 gyári ibiza alana mp3,vagy blaupunk
fejek(bár ezt még nem probáltam de elvileg mennie kell
vele.
Nah akkor ha gyújtásról akarjuk a következő a teendőnk
lenyitjuk a kis reteszt a bal oldali lábnál ahol a diagnosztika
csati is van majd ki is vesszük.lepatintjuk a biztositék ház
hátulját és ott megkeressük a fekete rozsaszin kábelt és
arra becsatlakozunk az áramszállal.ennyi az egész.később
rakok képeket is.
A napokban csinálok leírást TOLEDO/Leon - hoz is